معرفی بهترین لوازم جانبی ایکس باکس

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
15:46
دو شنبه 16 تير 1399

 

این روزها خرید کنسول بازی به اندازه کافی خرج روی دستمان می‌گذارد و به همین دلیل خرید لوازم جانبی برای آن شاید آنقدرها ایده خوبی به نظر نرسد. علاوه بر این به دلیل کثرت بالای لوازم جانبی ایکس باکس، برخی از کاربران ممکن است هنگام انتخاب و خرید دچار سردرگمی شوند. به همین دلیل ما در این مطلب از پلازامگ سعی کرده‌ایم بهترین و ارزان‌ترین لوازم جانبی ایکس باکس را به شما معرفی کنیم تا مطمئن شوید محصولی که خریداری می‌کنید علاوه بر قیمت مناسب، به درد شما و نیازهایتان می‌خورد.

 


بهترین لوازم جانبی ایکس باکس در سال 2020


فهرست زیر مجموعه‌ای از بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان را تشکیل می‌دهد که داشتنشان برای هر کاربر این کنسول واجب است.

 

کیت شارژ ایکس باکس وان

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس

از میان تمام لوازم جانبی ایکس باکس وان اس، شاید مهمترین و کاربردی‌ترینشان کیت شارژ باشد. با استفاده از این کیت می‌توانید باتری قلمی کنترلر وایرلس خود را با یک باتری قابل شارژ تعویض کنید تا دیگر برای استفاده از کنترلر نیاز نباشد مدام باتری‌های آن را عوض کنید. به غیر از خارج کردن و وارد کردن دیسک‌های بازی، شاید آزاردهنده‌ترین بخش کنسول ایکس باکس تعویض باتری‌های دسته باشد.

با خرید این کیت دیگر حتی لازم نیست درب محفظه باتری کنترلر را باز کنید. هر زمان که باتری نیاز به شارژ داشت می‌توانید کابل میکرو USB را به دسته وصل کنید و همزمان با شارژ باتری از دسته استفاده کنید.

 

هدست وایرلس استیل‌سریز Arctis 9X

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس وان

اگر به دنبال بهترین هدست برای ایکس باکس خود می‌گردید، به سختی می‌توانید محصولی بهتر از هدست Arctis 9X استیل‌سریز در بازار پیدا کنید. این هدست را هم می‌توان به صورت بی‌سیم و هم سیمی به دستگاه‌هایی مثل ایکس باکس وان و یا گوشی‌های هوشمند متصل کرد. نقطه قوت اصلی این هدست کیفیت صدای فوق‌العاده در کنار عمر باتری بالای آن است. علاوه بر این با توجه به وزن 372 گرمی Arctis 9X، شما می‌توانید برای ساعت‌ها بدون احساس خستگی از این هدست استفاده کنید.

 همچنین بخوانید: تعویض اسکین ps4

 

کیف مسافرتی Hyperkin Polygon برای ایکس باکس وان

xbox one accessories / لوازم جانبی xBox One

هنگام رفتن به سفر یکی از ریسکی‌ترین تصمیماتی که باید بگیرید آوردن یا نیاوردن ایکس باکس است. چون آنقدر اتفاقات مختلف ممکن است رخ بدهد که خیلی‌ها تصمیم می‌گیرند کنسول را در خانه بگذارند. در عوض می‌توانید کیف Hyperkin Polygon را خریداری کنید و ایکس باکس وان را هرجا که خواستید با خود ببرید. این کیف که به طور اختصاصی برای ایکس باکس وان طراحی شده علاوه بر خود کنسول، به شما اجازه می‌دهد 6 دیسک بازی، کنترلر، فرمان، تمام کابل‌ها، هندزفری، عینک‌های بازی و هر وسیله دیگری که در مقصد ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را با خود حمل کنید.

این کیف دارای دسته 4 اینچی برای حمل آسان است و در داخل آن هم تعداد زیادی پد ضربه‌گیر به کار رفته تا کنسول هنگام جابه‌جایی تکان نخورد و در جای خود ثابت باشد. شاید یکی از کاربردی‌ترین لوازم جانبی Xbox همین کیف باشد.

 

آداپتور هدست استریو ایکس باکس وان

xbox one accessories / دسته ایکس باکس وان

یکی از بزرگترین دردسرهای یک هدست سیمی، تنظیم کردن سیم‌ها و محل قرارگیری خود هدست است. شما با خرید آداپتور هدست استریو می‌توانید از این مشکلات خلاص شوید. این محصول یکی از آن لوازم جانبی نیست که نیم ساعت بعد از استفاده مدام دچار مشکل شود و بدتر اعصاب شما را خورد کند. این آداپتور یک محصول باکیفیت است که می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما هنگام استفاده از یک هدست سیمی کند.

فقط کافی است آن را به دسته وصل کرده و سپس هدست را نیز از طریق جک صدا به آداپتور متصل کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست برای کم یا زیاد کردن صدا، بازی را متوقف کنید، هر کنترلی که نیاز داشته باشید در این آداپتور و درست در دسترستان قرار دارد.

 

دسته بازی بلوتوث اورجینال مایکروسافت XBOX One

دسته بازی ایکس باکس

دسته ایکس باکس وان که نسبت به مدل قبلی خود تقریبا از تمامی جهات بهبود پیدا کرده، یکی دیگر از لوازم جانبی Xbox One است که داشتنش برای هر کسی که صاحب ایکس باکس است حیاتی است. فرقی نمی‌کند که این دسته را برای بازی با دوستان خود می‌خرید یا فقط می‌خواهید آن را جایگزین دسته قدیمی خودتان کنید، داشتن یک دسته اضافی برای کنسول همیشه ایده خوبی است. البته مدل الیت بدون شک دسته بهتری است، ولی به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارد انتخاب معقولی نیست.

 

فرمان مسابقه ای Thrustmaster TMX

xbox one accessories / لوازم جانبی ایکس باکس

یکی دیگر از لوازم جانبی ایکس باکس فرمان مسابقه‌ای است. تعداد بازی‌های مسابقه‌ای ایکس باکس آنقدر زیاد است که واقعا حیف است اگر آن‌ها را با دسته استاندارد کنسول بازی کنید. چه مشغول بازی Forza Horizon 4 باشید یا Project Cars 2، هنگام اجرای این بازی‌ها با دسته هرگز به طور کامل نمی‌توانید خودتان را در دنیای مسابقات دیوانه‌وار آن‌ها غرق کنید. فرمان Thrustmaster TMX بر روی یک محور آهنی ساخته شده تا تجربه رانندگی واقعی را در اختیار شما قرار دهد.

این فرمان 11 اینچی می‌تواند تا 900 درجه بپیچد و بر روی آن هم دکمه‌های مختلفی برای کنترل بهتر درون بازی قرار گرفته است. همچنین یک پدال گاز و یک پدال ترمز نیز روی زمین قرار می‌گیرند. گرچه گزینه‌های بهتری در بازار وجود دارند، اما آن‌ها قیمت بسیار زیادی را از کاربر طلب می‌کنند و اگر بازی‌های اتوموبیل‌رانی را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنید، واقعا پرداخت مبلغ اضافی برای آن‌ها منطقی نیست و Thrustmaster TMX می‌تواند شما را راضی نگه دارد.

 


 

خلاصه مطلب


 

با خرید لوازم جانبی ایکس باکس می‌توانید تجربه گیمینگ خود را به اندازه قابل توجهی بهبود ببخشید و به نوعی خودتان را در دنیای بازی‌های اکشن یا مسابقه‌ای قرار دهید. در این مقاله با چند نمونه از لوازم جانبی این کنسول و کاربردهای آن‌ها آشنا شدیم. اگر شما نیز از دیگر لوازم جانبی ایکس باکس 360 استفاده می‌کنید، حتما تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


تعداد بازدید از این مطلب: 566
بازدید : 566

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر